Sogou

 

Sogou Inc. іздеу жүйесін әзірлеуге және қамтамасыз етуге маманданған қытайлық технологиялық компания. Sogou - Қытайдағы жетекші технологиялық компаниялардың бірі Tencent-тің еншілес компаниясы.

Согоу кеңселері Бейжіңдегі Цинхуа университетінің оңтүстік-шығыс бұрышында орналасқан, бұл компанияның беделі мен академиялық қоғамдастықпен берік байланысын көрсетеді. Сонымен қатар, Согоудың Чендуда кеңселері бар, олар Tencent кеңселерімен ортақ ғимаратта орналасқан. Бұл компанияға инновациялық шешімдерді жасау және пайдаланушы тәжірибесін жақсарту үшін күш пен ресурстарды біріктіруге мүмкіндік береді.

Sogou қытайлық іздеу нарығындағы негізгі ойыншы болып табылады және көптеген қызметтер мен мүмкіндіктерді ұсынады. Жетілдірілген технологиялар мен алгоритмдердің көмегімен Sogou нақты және жаңартылған іздеу нәтижелерін береді, бұл пайдаланушыларға интернетте қажетті ақпаратты табуға көмектеседі.

Tencent серіктестігімен Sogou қытайлық IT секторындағы ең ықпалды компаниялардың бірінің технологиялық тәжірибесі мен ресурстарына сене алады. Бұл Sogou-ға бәсекелестіктен алда болу және пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өз өнімдері мен қызметтерін үнемі жақсартуға мүмкіндік береді.

Егер сізге Қытайда сенімді және тиімді іздеу жүйесі қажет болса, Sogou сайтына қараңыз. Осы технологиялық компания ұсынатын мүмкіндіктер мен қызметтердің кең ауқымын ашыңыз және интернетті шолудың ыңғайлылығы мен сапасына қол жеткізіңіз.

Wikipedia

Sogou.com

Популярные сообщения из этого блога

Sogou

Sogou

Sogou